روز و هفته گرامیداشت مقام معلم بر یکایک همکاران فرهیخته مبارک باد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2333
نویسنده : علی قبادی

معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت .

 

خدا تو را می خواست و انتخاب ، حق خدا بود . دانای عشق روزت مبارک . . .

...

جنبندگان زمین، ماهی‌های دریاها، و هرکوچک و بزرگی در زمین خدا و آسمان او

برای معلم خوبی‌ها، استغفار می‌نمایند. امام صادق(علیه السلام)

...

فروغ صبح دانایی ، انیس روز غمهایی ، چگونه پاس دارم تورا ؟ اینک که می دانم

خدا هم نیز چون من تورا بسیار دوست می دارد 

من هم چون خدایم تو را دوست می دارم

با سپاس بی حد … روزت مبارک




:: موضوعات مرتبط: آلبوم تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: روز , و , هفته , گرامیداشت , مقام , معلم , بر , یکایک , همکاران , فرهیخته , مبارک , باد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: